2 Replies Latest reply on Jan 5, 2017 2:14 PM by Anonymous

Sales Engineers Exam

Anonymous

Hi,   

I'm problem with Sales Engineers Exam, the percentage not advances reaching a determined punctuation (53%).  

Bye!

----

Olá,

Estou com problemas no Exama de Sales Enginners, ao realizar a prova de versas vezes a pontuação trava em 53% e não avança mesmo que eu mude as respostas, cancele a inscrição e me inscreva novamente.

Estava com o mesmo problema com o Exame de Sales Representative, porém no sábado consegui tirar o certificado.

Podem me ajudar?

Obrigada!

• Re: Sales Engineers Exam
          Anonymous

Hi Debora,

I have almost the same problem (69%), did you solve it?

• Re: Sales Engineers Exam
            Anonymous

Hi everyone,

If you fail the test, the first result is recorded. If you retake the exam and fail again, the same result will be. Even if you improved your score. This result is maintained until you pass the exam.

Example:

Attempts                    Your real result                  Your Google results for Cloud Connect

1                                30%                                                      30%

2                                35%                                                      30%

3                                37%                                                      30%

4                                90%                                                      90%

You can try to unsubscribe and resubscribe to the exam in order to update the score.

Regards